zondag 4 september 2011

Kaart voor mijn zus Chantel

 


Gisteren aan de kaart begonnen voor mijn zus Chantel haar verjaardag. Ik ben gisteren in Bleiswijk op de beurs geweest en heb deze stempel gekocht. Een mooi en fijne stempel om mee te werken. Gaande weg kreeg ik meer ideeen om de kaart te verfijnen. Vandaag heb ik de kaart afgemaakt. en dit is het resultaat. Ik heb gestempeld met watervaste stempelinkt, distress inkt gebruikt om hem in te kleuren. Ik heb de stempel een aantal keren gebruikt en de bloemen ingekleurd, uitgeknipt en met 3d tape weer opgeplakt. Op de hoeken de bloemen vast gezet met een gouden splitpen. De randen van de kaart heb ik bewerkt met een mal en de cuttlebug.
Posted by Picasa

1 opmerking:

  1. Marianne gefeliciteerd met Chantel en ook met het mooie resultaat van de kaart !
    Veel leuke dingen ingekocht op de beurs ??
    Zoals altijd erg nieuwsgierig .
    liefs je tante ♥RINI♥

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een berichtje achter laat. Ik ben er blij mee.

Bedankt en de groetjes van Marianne