donderdag 11 april 2013

Verwend door Alie.

 
 
 
Vandaag de mooie tag en enveloppe mogen ontvangen van .Alie. Ik had in een van mijn vorige blogpost een tag laten zien die ik mee zou nemen naar de ASdag in Ziest met de bedoeling dat ik deze aan Alie zou geven. Nu ben ik op zaterdag en Alie op zondag daar geweest. Mijn tag toen opgestuurd naar Alie en vandaag deze mogen ontvangen met nog een mooie atc erbij. Ben dus goed verwend vandaag en ook heel blij met dit moois. Alie, mijn dank is groot.





Tag voor Alie.

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie post lag er bij jou in de brievenbus! Vraag me altijd af of de postbode zo´n enveloppe nou ook leuk vind? Misschien vind die het wel een verademing na alle toch standaard uitziende post... Zou die snoet wel eens willen zien. Jij niet? Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja mooi he? Ik ben er super blij mee. Probeer altijd de enveloppen die ik verstuur ook leuk te maken. En ik zou het ook wel willen weten hoe de postbode er over denkt.

      Verwijderen

Fijn dat je een berichtje achter laat. Ik ben er blij mee.

Bedankt en de groetjes van Marianne