vrijdag 13 september 2013

Thinking of you.

Niets zo verslavend als een nieuwe uitdaging  en de voorbeelden die er voorbij komen. Het is voor mij alweer het 4e kaartje, ik blijf het leuk vinden om te doen.
Een kaartje gemaakt voor een zieke collega. Op de Stampinback Challenge Blog is het de uitdaging van de maand. Ik heb het middelste gedeelte van de witte kaart gemaskerd met maskertape, de bloemen gestempeld met een Stampinback stempel en ingekleurd met Derwint potloden, de witte kaart gemat op een donker paarse kaart en deze op een lichtere kleur kaart geplakt.
 
Met deze kaart heb ik de challenge  van Stampinback gewonnen.
Super blij ben ik hiermee.
 
Bedankt voor het bezoeken van mijn blog, ik wens een ieder een fijn weekend en de groetjes toe.
Marianne

4 opmerkingen:

  1. Mooi weer! En dan denk ik oeps, die wil ik ook nog doen... Maar toen ik dat ging maken kwam er weer wat anders onder m´n handen vandaan... Ik moet aan de slag! Voor jou een fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje en wat leuk dat we je zo kunnen inspireren dat je nog een inzending voor de challenge hebt gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marianne.
    Vandaag heeft NamenLoten.nl deze kaart van jou getrokken als winnaar van de challenge.
    In plaats van een door ons gekozen sheet rubber geven we je de gelegenheid om zelf in onze webshop een half sheet unmounted rubber van jouw keuze ter waarde van 14,75 euro te bestellen.
    We zien de " bestelling" van je keuze graag tegemoet en zullen je bestelling uiteraard verzendkostenvrij toesturen.
    Je prijs "opeisen" kan tot 1 november.
    Gefeliciteerd !!!!!!!!!!!!!!!
    Groetjes Ank en Fred
    Stampinback.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een berichtje achter laat. Ik ben er blij mee.

Bedankt en de groetjes van Marianne