zaterdag 7 december 2013

SB Challenge Zwart Wit nr 3.

 

Op Pinterest heb ik dit model kaart gezien met de uitleg hoe deze is gemaakt. Naar aanleiding hiervan deze kaart gemaakt. Deze kaart doet mee met de Stampinback Challenge , mijn 3e bijdrage voor deze maand.
 
Ik heb de kaart 1 maal gevouwen in het midden, 1 kant van het midden nogmaals gevouwen tot de helft. Dit met een mal door de cuttelbug gehaald, het randje terug gevouwen. Zo steekt het uit gesponsde stuk eruit. 2 maal een stuk wit met dezelfde mal uitgesneden en hierop gestempeld.
1 stuk voorop met de kerstballen en afgewerkt met kleine strass steentjes.
 
 
 
Dit is de binnenkant met de stempel van Stampinback en de sterretjes van de mal van Stempinback.
 
Nu even verder met knutselen. Bedankt voor het bezoek aan mijn blog, een fijn weekend, groetjes Marianne
 

2 opmerkingen:

  1. Drie heel mooie kaarten die je hier laat zien! Gaaf hoe je geïnspireerd bent door de zwart-wit challenge; zo te zien echt iets waar jij mee uit de "handjes" kan! Geniet van je weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie zwart-wit kaart heb je gecreëerd!! Veel succes met de challenge!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een berichtje achter laat. Ik ben er blij mee.

Bedankt en de groetjes van Marianne