dinsdag 14 januari 2014

ATC's gemaakt met de techniek van de maand voor de Stempel atc groep.


Bij de Stempel Atc groep hebben we iedere maand een techniek met stempelen. Degene die wordt uitgekozen met de atc staat op de homepage en mag de nieuwe techniek voor de volgende maand uitkiezen.


Ik heb 3 kleuren op een klein acrylblok gezet, bespoten met water en afgedrukt op een witte atc. Hierop de vlinder van Magenta afgedrukt. Op een kladje nogmaals de vlinder afgedrukt, kleiner uitgeknipt en op de 1e vlinder geplakt met foam. De tekst is van Art Journey.
 
 
Dit is de 2 atc met de 2e afdruk met Distress inkt. De inkt is hierop wat lichter van kleur, de Magenta vlinder erop afgedrukt. Ook hier de tekst van Art Journey gebruikt.
 
Bedankt weer voor je bezoek op mijn blog, een fijne dag. Groetjes Marianne.

7 opmerkingen:

  1. Heel mooi Marianne en wat kun je nog veel bereiken met een 2e afdruk.
    Leuk dat je mee doet met de maand techniek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Ook de tweede afdruk geeft nog veel kleur. Al hou ik zelf van die sterke kleuren van de 1e... Fijne dag nog, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee ook die groep voor die leuke uitdagingen..
    Je atc is geweldig.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie ATC's je kleuren vind ik super
    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een berichtje achter laat. Ik ben er blij mee.

Bedankt en de groetjes van Marianne