zaterdag 8 maart 2014

Een zonnige dag.

Dit kaartje gemaakt met het restant papier van de eerdere kaart. Ik heb een atc formaat gebruikt en deze gestempeld. Ik heb de libel van Magenta gestempeld met Stazon inkt en gemaskerd. De rand gestempeld met Distress inkt, hierna de kaart voor de helft gemaskerd vanaf  de rand van de stempel. De libel ingekleurd met Disterss inkt. De bloemen stempel van Art Journey gebuikt voor de rondingen.
Alles gemat op zwart en roze/rood papier. De tekst is van Stampinback en er met Stazon inkt erop gezet.
De kaart doet mee met Challenge 39 van Crasy for Cas.
 

Ik  had nog papier over en ook gelijk een bijpassende enveloppe gemaakt. Ook deze op dezelfde manier gestempeld met Stazon inkt.
 
Bedankt voor het bezoeken van mijn blog. Ik wens jullie een zonnige dag toe, groetjes Marianne
 

5 opmerkingen:

  1. Wat een goed idee om de sketch weer op een iets grotere kaart te maken. Leuk geworden! Bedankt voor je deelname bij CFC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook een mooie uitwerking van de sketch! Mooie kleur (en stempels...) heb je gebruikt! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart , en een prachtige bijpassende enveloppe !!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een berichtje achter laat. Ik ben er blij mee.

Bedankt en de groetjes van Marianne