donderdag 27 maart 2014

Kaartje gemaakt.

Naar aanleiding van een kaart in de Art Specially van Mariette van Leeuwen heb ik een kaart gemaakt.
Ik heb papier gebruikt van Ranger. Eerst met maskertape afgeplakt. Op een craft sheet 3 kleuren distressinkt gebruikt en het papier eroverheen gehaald. Nogmaals nat gemaakt met een sproeiflesje en gedroogd met de heattol. De volgende stempels zijn van Art Journey, swilrs in de hoeken, bloemen onderaan de kaart het het rondje met de tekst. De vlinder is van Joy, deze heb ik apart gestempeld op met distress inkt bewerkt papier. Uitgeknipt en erop geplakt met glue dots.
Bedankt voor je bezoek aan mijn blog, nog een prettige avond, groetjes Marianne

2 opmerkingen:

  1. Op dat papier geeft deze techniek een heel mooi effect; mooie kaart! Fijn weekend alvast, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een berichtje achter laat. Ik ben er blij mee.

Bedankt en de groetjes van Marianne