woensdag 19 maart 2014

Stampinback Challenge Maart 2014

 

 Met deze kaart doe ik mee met de uitdaging van Stampingback Challenge maand Maart. Het is de bedoeling om een achtergrond te maken van een stencil. Ik heb de stempel erop gezet met Archifel black en gemaskerd. Ik heb de stencil erop gelegd en met Distressinkt ingekleurd, wat wit was op de kaart lichtjes gesponsd met wat over was van het inkleuren. Met de waterkwast wat druppels gemaakt en deze wat laten uitlopen, gedroogd met de heattol. Een spinnenweb en libel erop gestempeld. De dame ingekleurd met distress inkt. Alles gemat op een lichtgeel papier en dit op een tint donkerder kaart geplakt.

                                                   
Bedankt voor je bezoek op mijn blog. Een fijn dag toegewenst, groetjes Marianne

3 opmerkingen:

  1. Dank je wel voor je bijzonder mooie bijdrage aan de SBCC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi deze combinatie van stencilachtergrond en daar weer op gestempeld! Gave kaart geworden! Fijne dag verder, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuk effect en mooie kaart Marianne...succes met de Stampinback Challenge deze maand! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een berichtje achter laat. Ik ben er blij mee.

Bedankt en de groetjes van Marianne