maandag 31 maart 2014

Tags gemaakt.

Op de valreep en tussen de bedrijven door nog een aantal tags gemaakt. Bij deze heb ik papier gebruikt van Ranger. Op mijn craftsheet wat distressinkt gebruikt en wat nat gemaakt. Het papier er door heen gehaald en gedroogd met de heattol.
De stempel is van Joy, postcard met vlinder. De stempel 2 maal afgedrukt en bij de 2e afdrukt de vlinder uitgeknipt en er opgeplakt. de tags met een lintje, bloemetje en ander stempeltje afgewerkt.
 
Ook de dames gemaakt, dit is een stempel van mijn moeder. Op wit papier de dame gestempeld en gemaskerd. Gesponsd met distress inkt en afgewerkt met de andere stempels. Alles ingekleurd met distress inkt.
 
Bedankt voor jullie bezoek op mijn blog. Een fijne dag toegewenst. Groetjes Marianne.

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie combinaties van stempels en kleuren! Mooi om te zien dat dezelfde basis tot een ander resultaat leidt! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit zijn hele mooie tags met een mooie achtergrond en de kleuren zijn fantastisch
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een berichtje achter laat. Ik ben er blij mee.

Bedankt en de groetjes van Marianne