zondag 6 april 2014

Mijn dag op de Art Specially beurs in Nijkerk.

Gisteren ben ik met mijn moeder en haar 2 vriendinnen naar de Art Specially beurs in Nijkerk geweest. Een geslaagde dag met mooie aankopen van onder meer Art Journey, Stampinback, Stempelcorner. Mooie boekjes kunnen kopen waar ik heerlijk in kan wegdromen.
Ik heb ook nog de noodzakelijke andere spullen gekocht zoals papier, maskertape en claeners. Zonde om dit op de foto te zetten.
 
Veel gezien, veel bekende gesproken waar ik blij mee ben, een enkele workshop gevolgd.
In ieder geval heerlijk genoten!!!!
 
 
Een fijne zondag nog en bedankt voor je bezoek op mijn blok. Groetjes Marianne.
 
 

2 opmerkingen:

  1. O, wat heb jij mooie dingen gevonden (om het woord gekocht even niet te gebruiken , haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke aankopen laat je zien Marianne, geniet er maar flink van...je had het ook reuze naar je zin op het ASE he! Leuk om elkaar weer te zien en te spreken en nogmaals: Bedankt voor je kadootje!!!
    hartelijke groet, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een berichtje achter laat. Ik ben er blij mee.

Bedankt en de groetjes van Marianne