donderdag 3 april 2014

Nog een 2 tal tags.

Ben nog even mijn gedachtes aan het verzetten zo vlak voor de beurs. Het aftellen duurt naar mijn gevoel veel te lang. Ik verheug mij zeer op de beurs en hoop jullie ook allemaal tegen te komen.
 
 

 Vandaag nog even deze op de foto gezet. een vrolijke tag met de vlinders nogmaals gestempeld, uitgeknipt en opgeplakt. De bloem is van restjes van een gestempelde bloem is uitgestansd met de cutleburg. Een pinnetje is het hart van de bloem geworden.
Dit is een, voor mij, een snelle tag. Gemaakt alleen met zwart, versiert met een paperclip, een draadje, washi tape en wat stukjes lint.
 
Bedankt voor jullie bezoek op mijn blog, een fijne dag. Groetjes Marianne.
 
 

2 opmerkingen:

  1. Ik weet precies hoe je je voelt; had ik vorig jaar ook! (ging toen alleen niet door...) Dit jaar is het anders; ik werk beide dagen op de beurs bij de Scrapheap, dus vanavond en morgen nog wat voorbeelden erbij maken, uitkiezen en alles verzamelen wat ik mee moet nemen... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt je gedachten goed verzet...prachtige tag met die mooie kleurencombi Marianne...maar ook de zwartwitte toont erg mooi!
    Nog twee nachtjes maar :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een berichtje achter laat. Ik ben er blij mee.

Bedankt en de groetjes van Marianne