vrijdag 19 september 2014

Rolodex kaartje.

 
Gisteren nog een Rolodex kaartje gemaakt voor mijn moeder.
Het kaartje komt uit een draaiende adressenkaartje ´molen´.
Nu kan je de kaartjes versieren en op de achterkant je gegevens schrijven. Dit is mijn bijdrage voor mijn moeder geworden. Op de stempel staat een  knoopje en 3 klokken. Op het knoopje en de kleinste klok heb ik er een andere opgezet. De achtergrond heb ik met groen Bister bewerkt. De datum op de stempel is toevallig ook de trouwdatum van mijn ouders.
Op Pinterest kan je meer  voorbeelden bekijken.
 
Bedankt voor jullie bezoek en een fijne dag toegewenst. Groetjes, Marianne
 
 

5 opmerkingen:

  1. Mooie collage en kleuren! Dit knoopje en klokje passen zo mooi hierop. Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar zal ze best blij mee zijn Marianne !
    Fijn dat je weer bezig bent !
    Tante ♥RINI♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat soort kaartjes ken ik nog niet maar wat jij er mee gedaan heeft vind ik super en ik denk dat je moeder heel bij is met dit kunstwerkje van haar lieve dochter!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een berichtje achter laat. Ik ben er blij mee.

Bedankt en de groetjes van Marianne