vrijdag 24 oktober 2014

Kaartje voor de jarige Sandra.


Een verjaardagskaart gemaakt voor Sandra, een oud collega die ik al meer als 15 jaar ken. De datum kan ik goed onthouden want zij is een dag na mij jarig.
De stempel van de dame is van Stampinback, gestempeld met Momento black en ingekleurd met Distress markers, een verjaardagscadeau van mijn ouders. Voor de achtergrond een stencil gesponsd met Distress inkt. De gefeliciteerd stempel is van Different Collors, getempeld met Vidi inkt. 3 verschillende grote en kleuren blauwe bloemetjes gebruikt voor de afwerking.

Bedankt voor je bezoek op mijn blog, groetjes Marianne

2 opmerkingen:

  1. Wat is dat een mooie stempel zo; die kleuren zijn gaaf! Mooie vorm en het gesponste is weer net dat extra diepte dat het interessant maakt; knap! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi zoals je met deze prikkelbare dame hebt gewerkt Marianne...heel mooie kaart geworden!
    Goed weekend, Alie

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een berichtje achter laat. Ik ben er blij mee.

Bedankt en de groetjes van Marianne