dinsdag 9 december 2014

Kaartje voor een jarige vriendin.

                                Dit kaartje gemaakt voor Coby, een jarige vriendin van mij.

Gemaakt op aquarel papier, nat gemaakt en met Dylusion spray eroverheen gesprayd. Een masker van bloemen eroverheen gelegd en met een babylotion doekje gedept, je kan dan de bloemen zien. Ik heb een van mijn eerste stempel gebruikt, de tak en de vogel van Tim Holz. Gefeliciteerd apart gestempeld, uitgeknipt en erop geplakt. Een goud draadje vanaf de bek van de vogel naar gefeliciteerd laten lopen, het gaatje afgewerkt met een split pennetje. Een bijpassend lintje erop gemaakt en de knopjes van de tak en de rand met een witte gel pen een accentje gegeven. De kaart op een blauw/ groen velletje papier gemat en dit weer op een kaart geplakt.


Bedankt voor je bezoek, ik ben er blij mee. Groetjes Marianne.

1 opmerking:

  1. Mooi hoe je zo veel gecombineerd hebt tot een prachtig geheel! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een berichtje achter laat. Ik ben er blij mee.

Bedankt en de groetjes van Marianne