dinsdag 16 december 2014

Klein kerst kaartje.

Nog een kaartje gemaakt met de Magenta kerststempels.
Met dit kaartje kan ik meedoen met de uitdagingen van Magenta en Moo-Mania.
Ik heb 2 tinten blauw/groen papier gebruikt. Op de lichte kleur heb ik de tekst stempel afgedrukt met Versamark en ge- embosd met Wouw embossing poeder met dezelfde tint. De bloem hebt ik afgedrukt met Bister blauw en uitgeknipt. Ik heb de kaartjes op elkaar gemat en op het smalle reepje nog een lintje verwerkt. de bloem met een paar stukjes 3d tape opgeplakt.
 
Nog een fijne dag, groetjes Marianne.
 

5 opmerkingen:

  1. Mooi opgebouwd..de kaart ziet er super elegant uit Mariane!
    groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Marianne- this card is so elegant and beautiful!
    Amazing!
    Thank you for sharing with us at MOO MANIA & MORE Challenge!
    Hope to see you for the next theme which will start tomorrow!
    Happy Advent time!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart! En dat turqoise/blauw is helemaal in m'n favoriete kleuren... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marianne...kan je email niet vinden in mijn lijst!! Dus bedank ik je hier voor de originele kerst"kaart"die we mochten ontvangen, en bedankt voor de goede wensen!!!! Enorm attent...thnxxxx, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card! You are on a roll with that stamp! Thanks for joining in the Magenta December challenge.:)

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een berichtje achter laat. Ik ben er blij mee.

Bedankt en de groetjes van Marianne