dinsdag 13 januari 2015

Beterschaps kaartje.

Deze kaart voor mijn zieke collega. Ze is al een paar maanden ziek en vindt het fijn om kaarten te ontvangen. Weet uit eigen ervaring dat dit fijn is.
 
Ik heb van de week de stoute schoen aangetrokken en heb een geli plate gekocht. Super leuk om hier mee te werken. De ondergrond is een restantje papier waarop ik mijn roller heb schoongemaakt. Ik heb dit op maat gesneden en met stencils  hier en daar iets erop gesponst. De vlinder erop gezet. De bloem is ook uit een restje van een stukje papier waarmee ik met de geli plate gespeeld heb. Ook hier met een stencil gesponst en uitgeknipt. Met een knoopje op de achtergrond vast gemaakt. De tekst gestempeld, gemat en op de kaart geplakt met een strikje van rood touw.
 
Bedankt voor je bezoek op mijn blog. Groetjes Marianne.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je een berichtje achter laat. Ik ben er blij mee.

Bedankt en de groetjes van Marianne