zaterdag 14 maart 2015

Groetjes van... ..... Marianne

 
Ik ben zeer trots dat ik Gast Designer mag zijn bij Ikerbell Stamps.
 
Dit kaartje voorbereid toen ik moest wachten op mijn stempelsheet Geloof in Jezelf van de Inkelbell Stamps. De kleuren van de kaart zijn blauw en paars. Ik heb de bloem gestempeld met Vesafine Jet Black, ge-embosd met claer embossiong poeder van Ranger. alles ingekleurd met Distress Markers. De achtergrond gesponsd met Distress Inkt. Een mooi lintje erom heen gedaan en de kaart op een blauwe kaart gemat. Het geheel weer op een witte kaart gemat. Pareltjes in de hoeken en het hart van de bloem gezet.
 
Bedankt voor jullie bezoek op mij  blog, groetjes Marianne.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je een berichtje achter laat. Ik ben er blij mee.

Bedankt en de groetjes van Marianne