zaterdag 7 maart 2015

Label voor de Art Journey Challenge.

 
Ik heb voor de Art Journey Challege  van de maand Maart 2015 deze label gemaakt. Ik heb de lavendel stempel ingekleurd met Distress Markers en nat gemaakt, afgedrukt op wit stempelpapier. De Libel is op dezelfde manier op het papier gestempeld. Ik heb de label iets kleiner gesneden en op een bijpassende de achtergrond geplakt. Op de lavendel een paar drupjes Clossy accent verwerkt. Een kleurig lintje maakt het af.
Libel stempel is van de sheet Insects van Art Journey.
 
Bedankt voor je bezoek op mijn blog, een fijn weekend. Groetjes Marianne.

3 opmerkingen:

  1. Leuk en fijntjes resultaat Marianne!
    Goed weekend verder, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Subtiel! Mooi gestempeld. Bedankt voor het meedoen aan de Art Journey challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie en stijlvol, bedankt voor je bijdrage!!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een berichtje achter laat. Ik ben er blij mee.

Bedankt en de groetjes van Marianne