maandag 11 mei 2015

Melkdoosje gemaakt.




Vandaag weer een stapje verder in mijn wereldje van het stempelen. Ik zag op het blog van Alie Hoogenboezem een mooi melkpakje wat Alie had gemaakt. Er staat een duidelijke uitleg bij en een site waar je het patroon kan vinden van het melkpak. Alie, bedankt voor het delen van je inspiratie.  Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en deze gemaakt. Ik doe mee met de  Moo -Mania  challenge Flowers, Craftstamper en Art Jouney Challeng 57. Alle stempels zijn van de sheet Tulips van  Art Journey. Ik heb 2 verschillende tulpen, de vlinder en het tulpenrandje gebruikt van de sheet. Op de foto staat 1 doosje belicht van verschillende kanten.

Ik heb het patroon op stempelpapier uitgeprint, uitgeknipt en met een scor pal  de vouwen erin gemaakt. Alles met Staznon Jet Black gestempeld, waar nodig gemaskerd en alles ingekleurd met Distress inkt. Alles gevouwen, vast geplakt en de bovenkant afgewerkt met een lintje in een passende kleur.

Bedankt voor je bezoek op mijn blog, nog een fijne avond, groetjes Marianne.

8 opmerkingen:

  1. Ohhh wat leuk!! Dankjewel Marianne, maar eigenlijk gewoon een compliment voor jezelf!!! Leuk om te doen he...en jouw "melk"pakje ziet er super uit...heerlijke voorjaarskleuren, mooi stempelwerk!
    Groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful work, thanks so much for joining us at Moo Mania and More, Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow.. looks amazing! What a fantastic project to link to Moo Mania & More Challenge!
    Thank you for sharing with us!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a fabulous project! Thank you for joining in with the Craft Stamper Challenge .... good luck! Linda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A wonderful project.

    Thank you for joining us at MOO MANIA & MORE

    BeantwoordenVerwijderen
  6. LOVE the beautiful stamping ! Thanks for joining in the TIMI challenge at the Craft Stamper!
    xxx Ellie xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Marianne! Wat een leuk doosje! Fijn dat je weer meedoet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja de stempel mogelijkheden zijn eindeloos :) heerlijke hobby delen we toch! Jouw 'project' vind ik prachtig geworden, mooi frisse kleuren heb je gecombineerd! Bedankt voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een berichtje achter laat. Ik ben er blij mee.

Bedankt en de groetjes van Marianne