maandag 25 mei 2015

Vogel gezin op de camping.

 
Even iets anders dan ander op mijn blog. Iets waar ik heel blij van wordt en waar ik uren van kan genieten en kijken. Wat een drukte om de kleintjes eten te kunnen geven. Pa en Moe maken veel vlieguren.  Eerst even kijken of de kust veilig is en wachten tot de andere ouder klaar is met voeden. Dan een hapje geven en weer opnieuw naar voedsel zoeken. Na een hapje eten kwam er even een kleintje een kijkje buiten de deur nemen. Toch is dit we een beetje eng..... dus weer snel naar binnen en wachten op pa of ma.
 
Ik heb genoten van de weken dat ze er waren en van het moment dat ik het ukkie mocht zien. Nu zijn we een paar dagen niet op ons kampeer adres dus de kans is groot dat dan alles is uitgevlogen als we van de week weer gaan.  
 
Bedankt voor je bezoek, groetjes Marianne.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je een berichtje achter laat. Ik ben er blij mee.

Bedankt en de groetjes van Marianne