vrijdag 18 september 2015

Kerst Atc´s voor de Art Specially swap.

 
Kerst atc´s ......ja ik weet dat het vroeg is maar ik doe mee met de Art Specially kerst swap.
Ik heb gekozen voor de kleur blauw, niet zo traditioneel. Ik heb de kerst tekst stempel en de Kerstroos stempel van Magenta gebruikt. De tak is één van mijn eerste stempels, deze hoort bij een sheet, ik weet alleen niet meer van welk merk hij is.
Ik heb de kerstroos als eerst gestempeld en ge-embost met clear embossing poeder. De roos afgedekt en de takken erop gestempeld, ook deze weer afgeplakt. Hierna de tekst erop gezet met behulp van mijn stempelliniaal. De roos ingekleurd, begonnen met heel licht naar steeds een beetje donkerder zodat er diepte in de bloem komt. De rondjes afgewerkt met een witte gel pen. Alles is gestempeld met Navy blauw van Hero arts.
 

Bedankt boor je bezoek op mijn blog, groetjes Marianne.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je een berichtje achter laat. Ik ben er blij mee.

Bedankt en de groetjes van Marianne