zaterdag 21 november 2015

Atctjes gemaakt.


Afgelopen week eens heerlijk in mijn Art Specially boekjes zitten neuzen. In boekje nummer 14 bladzijde 18 staat een artikel van Ellie Knol.  Ik heb een poging gewaagd en dit is het resultaat.

Op een stukje wit papier de restjes kleuren Brusho opgemaakt die nog op mijn acrylblok lagen. Een achtgrond stempel afgedrukt met versamark en ge - embost met claer embossing poeder. Eer dun laagje witte acryl verg erover heen gedaan en laten drogen. Een ander stukje papier en boven op gelegd en met het strijkijzer erover heen gegaan. Waar de embossing poeder zat komen nu de kleuren te voor schijn. De tekst erop gezet met versamark en witte embossing poeder. De vlinders gestempeld en licht ingekleurd.


De 2e atc is wat er over bleef van het eerst kaartje. Dit gesponsd met Distress inkt. De bloem had ik nog liggen, deze erop verwerkt, de tekst en vlinder apart gestempeld, geknipt en op de atc verwerkt.
Op beide kaartjes een paars achtergrondje geplakt wat over was van cadeau papier.

Bedankt voor jullie bezoek op mijn blog, een fijn weekend. Groetjes Marianne.

1 opmerking:

  1. Leuk dat je er inspiratie uit hebt opgedaan Marianne, altijd een verrassing met deze techniek.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een berichtje achter laat. Ik ben er blij mee.

Bedankt en de groetjes van Marianne