dinsdag 19 januari 2016

Beterschaps kaartje

 
Nog maar een beterschap kaartje gemaakt. Deze maand zij er een aantal mensen die dit wel kunnen gebruiken. Voor mij een goede manier om de techniek werken met stencils op verschillende manieren te oefenen.
 
Dit keer heb ik de zijkanten van het kaartje gemaskerd met tape, het stencil erop gelegd en met embossing inkt erover heem gegaan. Witte embossingpoeder eroverheen gestrooid en gedroogd met de heattol. Met verschillende kleuren Distressinkt gesponsd. Hier en daar een stukje van een tekststempel gebruikt en met de Harlequin stencil nog wat kleine accentjes geplaatst.  Op de witte zijkanten het raster stempeltje gestempeld met Distress inkt. De vlinders en tulp met Archivel zwarte inkt gestempeld en ingekleurd. De tekst erop gestempeld, gemat op een bijpassende achtergrond.
 
Met deze kaart doe ik mee met de Art Journey challenge 65 en de Stampinback challenge Januari 2016
 
Stempels: Art Journey Tulips, Butterflies klein, Numbers.
Stampingback Beterschap tekstsheet.
Dirstressinkt Fired Brick, Spieced Marmelade en Peeled Paint
Stencil van Tim Holz Flourich, stencil Harlequin
 
Bedankt voor jullie bezoek op mijn blog, een fijne avond en de groetjes van Marianne.
 
 
 
 
 
 
 
 

2 opmerkingen:

  1. Dank je wel voor je mooie bijdrage aan de Stampinback Card Challenge!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi,bedankt voor het meedoen aan de Artjourneychallenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een berichtje achter laat. Ik ben er blij mee.

Bedankt en de groetjes van Marianne