maandag 18 januari 2016

De eerste kaart van 2016 gemaakt.


Vandaag mijn eerste verjaardag kaartje gemaakt in dit nieuwe jaar. Ik heb een vierkant kaartje gebruikt, het midden gemaskerd met masker papier. Vervolgens de zijkanten met Distress inkt geel gesponsd, hierna de stencil van Tim Holz gebruikt met 2 kleuren oranje, hier en daar nog het grid stencil gebruikt. Met een witte gel pen wat accenten gemaakt. De bloemen en vlinders gestempeld en ingekleurd. Alles gemat en op een vierkante kaart geplakt. Met dit kaartje doe ik mee met Challenge Art Journey 65

Gebruikt: Ditressinkt Mustrad Seed, Wild Honey en Spiced Marmelade.
                Art Journey ministamp Butterflay, Magenta Echinacea, Happy Birthday onbekend.
                Stencils van Tim Hols Flourish en Magenta Grid.

 
Bedankt voor jullie bezoek op mijn blog, nog een fijne avond. Groetjes van Marianne.

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je een berichtje achter laat. Ik ben er blij mee.

Bedankt en de groetjes van Marianne