dinsdag 19 januari 2016

Kaartje voor........iemand die een steuntje in de rug kan gebruiken.

 
Dit kaartje gemaakt voor iemand die veel steun kan gebruiken en waar ook elk kaartje welkom is.
 
Op dit kaartje met 3 technieken gewerkt: Gelliplate, Stencils en Spotlicht techniek.
Ik heb mijn stencils gebruikt op een Gelli plate samen met Distress inkt. Door te werken met de Gelli plate komen de kleuren van het gestencilde zachter over vind ik zelf. Het was even uitproberen en het is goed uitgepakt, ik ben er blij mee.
Een gedeelte van de bloem een rondje gestanst, gekleurd en op de bloem geplakt. De vlinder is ook apart gestempeld en op de kaart verwerkt.
Met deze kaart doe ik mee met de Art Journey Challenge 65
 
 Gelli Plate
Distress inkt Wild Honey en Spice Marmelade
Stencil Harlekein en Grid
Vlinders van Art Journey
Tekst is van ImpressionObsession
Bloemen Magenta Echinacea
 
 
 
Bedankt voor je bezoek en nog een fijne dag. Groetjes Marianne.
 

1 opmerking:

Fijn dat je een berichtje achter laat. Ik ben er blij mee.

Bedankt en de groetjes van Marianne