vrijdag 14 oktober 2016

Listen to the.......

 
Ik woon op 12 hoog en heb iedere dag een mooi uitzicht op alle bomen in de omgeving. Ik zie ze per dag steeds anders van kleur worden. Nu zie ik naast het groen en geel ook iets van licht rood en bruin. Deze kleuren verwerkt.
 
Ik heb een aantal kaartjes gemaakt met mijn Gelli plate en stencil en Distress inkt.  Er blijft dan een restant inkt over op mijn stencil. Voorzichtig de stencil schoongeveegd op de kaart met een babylotion doekje. Dit een aantal keren herhaald en het stencil een klein beetje gedraaid. De vlinder van Art Journey met bruine Distress inkt gestempeld en ingekleurd met Distress inkt bruin, oranje en rood.
Dit is het 2e kaartje wat mee doet met de Art Journey Challenge # 73.
 
Bedankt voor je bezoek op mijn blog, een fijn weekend. Groetjes Marianne

2 opmerkingen:

  1. Ja wat is dat genieten hè het veranderen van de seizoenen en kleuren! Mooie kaart heb je gemaakt, bedankt voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een berichtje achter laat. Ik ben er blij mee.

Bedankt en de groetjes van Marianne