zaterdag 21 februari 2015

Bedankt doosjes.

Ik ga op 1 maart 2015 weg bij mijn huidige werk. Voor de prettige samenwerking met mijn collega's heb ik bedankjes gemaakt. Er wordt veel thee gedronken op het werk, het zijn dus doosjes geworden waarin een aantal theezakjes passen en hierbij een aantal reepjes chocolade.
 
Op deze manier ook mijn voorraad papier en lintjes een stuk kleiner kunnen maken zodat ik met een gerust hart weer nieuw kan kopen. Alles is ingepakt in cellofaan, afgewerkt met een lintje. Op een tag  persoonlijke boodschap geschreven en eraan gehangen. Al met al ziet het er feestelijk uit. 
 
Het was de laatste maand veel denkwerk voor mij zo met het afscheid. Hierom ook niet zoveel op mijn blog geschreven. Nu krijg ik wat meer tijd en hoop dan ook wat meer te kunnen laten zien.
 
Bedankt voor jullie bezoek op mijn blog, fijn weekend en groetjes van Marianne.

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie doosjes!
    We spreken elkaar volgende week....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel attent om deze leuk gevulde doosjes en persoonlijke tags voor je collega's te maken Marianne! Leuk!
    Goed weekend, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi en bijzonder om er een persoonlijke boodschap bij te schrijven! Fijne zondag verder, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een berichtje achter laat. Ik ben er blij mee.

Bedankt en de groetjes van Marianne