dinsdag 13 november 2018

Kaartjes wit met Kraftpapier.


Een kaartje nodig voor iemand die dit wel kan gebruiken. Nu is er op Facebook bij Anna Gretha Design een challenge gestart met Wit en Kraftpapier. Met dit kaartje doe ik mee. 
Ik heb met embossing inkt en  witte embossing poeder de veren stempel op het Kraftpapier gestempeld en uitgeknipt. Een strookje Kartftpapier op een wit kaartje geplakt en hierop de veren, vlinders en tekst verwerkt. 


Het 2e kaartje op de zelfde manier gemaakt en hier en daar wat spetters erop verwerkt. 

De stempels zijn van DarkroomDoor, Stampingcorner en Anna Gretha. 

Bedankt voor je bezoek en tot een volgende keer, groetjes Marianne.

6 opmerkingen:

  1. Een schitterend mooie kaart heb je met wit en kraft gemaakt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. LENING AANBIEDING !!! Wij zijn ROBERTO KENNETH LENINGSMAATSCHAPPIJ Wij bieden zowel lang- als kortlopende leningfinanciering. Wij bieden veilige en vertrouwelijke leningen tegen een zeer lage rente van 3% per jaar, persoonlijke leningen, schuldconsolidatielening, risicodragend kapitaal, zakelijke lening, bedrijfsleningen, educatieve lening, thuislening en leningen om welke reden dan ook! Wij zijn het vertrouwde alternatief voor bankfinanciering en ons aanvraagproces is eenvoudig en duidelijk. Onze lening varieert van $ 5.000,00 tot $ 25.000.000,00. (Vijfentwintig miljoen dollar). Aanvullende informatie: we worden snel de particuliere, discrete en servicegeoriënteerde kredietkeuze voor algemene leningen. We zijn het bedrijf waar we terecht kunnen wanneer traditionele bronnen van leningen falen. Als u geïnteresseerd bent, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via onderstaande informatie per e-mail: robertokennety@gmail.com

    Bedrijfsnaam: Roberto Loan Service
    Bedrijfse-mail: robertokennety@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Getuig hoe ik mijn financiële zorgen beëindig


    Gooday iedereen, we verstrekken leningen aan particulieren, bedrijven en samenwerkende instellingen Ik ben mevrouw Clency Dexter. Ik woon in Florida en ik ben een gelukkige vrouw vandaag, ik wil de heer PENDELIS WEALTH bedanken vanwege de leningaanbiedingen, een godfearingman . (HET IS WAAR) contact via: pwloancompany484@gmail.com


    Vriendelijke groet

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een berichtje achter laat. Ik ben er blij mee.

Bedankt en de groetjes van Marianne