dinsdag 2 december 2014

Beterschaps kaart.

Nog maar even een kaartje gemaakt voor Fernanda, een lieve  ernstig zieke collega van mij. Weet dat ze geniet van alle kaarten die zij ontvangt van het gehele team. Weet ook uit ervaring dat je het een klein beetje helpt in moeilijke tijden.
Fijn dat ik met mijn creativiteit er een persoonlijk tintje aan kan en mag geven.
 
Ik heb mijn oude stempels voor de dag gehaald, een van de eerste die ik heb gekocht op een Art Specialy beurs.
Allereerst mijn papier gemaskerd met maskertape, gesponsd met 2 kleuren Distress inkt groen. De takken met Distress inkt en wat waterspray op de kaart gezet. De vogel ook 1 maal op het papier gezet met Distress inkt. Nogmaals gestempeld op een ander papiertje, uitgeknipt en weer op de vogel geplakt. De tekst ook met dezelfde kleur gestempeld als de vogel.
Dit alles gemat op een groen kaartje en dit op een kaartje van 10,5 bij 10,5 geplakt.
 
Bedankt voor jullie bezoek, een fijne dag toegewenst. Groetjes Marianne.

1 opmerking:

  1. Blijft fijn als je met een zelfgemaakte kaart even een klein lichtje voor iemand kan zijn! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een berichtje achter laat. Ik ben er blij mee.

Bedankt en de groetjes van Marianne