zondag 14 december 2014

Take time..........

Het is deze week weer tijd voor een kaartje naar mijn zieke collega, zij vertelde in de afgelopen week dat ze zo blij is met de kaarten die zij ontvangt. Voor mij een kleine moeite om er weer een te sturen.
 
Met deze kaart doe ik mee met de uitdaging van Stampinback: Vormen. Ik heb allereerst de dame gestempeld en deze gemaskerd en de kant stempel erover heen gestempeld. Hier overheen de stencil gelegd en met Distress inkt gesponsd. De kleine rondjes gestempeld met Archivel black. De tekst apart gestempeld, uitgeknipt en met 3d foam opgeplakt. Een stukje lint aan de bovenkant van de kaart vastgemaakt. Sommige stukjes geaccentueerd met een witte gel pen en de dame ingekleurd met Distress markers.  De hoeken van de kaart rond geponst. De gestempelde kaart op een bijpassende achtergrond kaart gemat en deze weer op een witte kaart.
 
De stencil, de kantstempel en de kleine rondjes stempel zijn van Stampinback.
 
Bedankt voor jullie bezoek op mijn blog, een fijne zondag nog. Groetjes Marianne.
 
 

3 opmerkingen:

  1. Mooie kaart...daar zal je collega vast vrolijk van worden Marianne!
    Groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je mooie bijdrage aan de Stampinback challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is weer mooi! Dat paars laat die mooie vormen zo zo mooi uitkomen! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een berichtje achter laat. Ik ben er blij mee.

Bedankt en de groetjes van Marianne